Organizacja konferencji i innych wydarzeń po wejściu RODO

Wejście nowych przepisów dotyczących ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych zmienia wymagania w zakresie ochrony takich danych. Wiąże się to między innymi ze zmianami w obszarze zbierania danych osobowych w trakcie przygotowania konferencji naukowych, seminariów i innych wydarzeń na Wydziale (np. do zbierania danych osobowych nie używamy portali, które nie zapewniają odpowiedniej ochrony (np. google, docs itp.)) oraz obowiązków informacyjnych.

Osoby organizujące różnego rodzaju wydarzenia mogą kierować pytania związane z nowymi zasadami ochrony danych oraz obowiązkami informacyjnymi do Dziekana WAiNS. Dostępne są również gotowe klauzule informacyjne dla uczestników konferencji dotyczące przetwarzania danych w celach związanych z organizacją i obsługą konferencji.

Organizacja konferencji i innych wydarzeń po wejściu RODO
  • Currently 0 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rating: 0/5 (0 votes cast)

Thank you for rating!

You have already rated this page, you can only rate it once!

Your rating has been changed, thanks for rating!

Log in or create a user account to rate this page.