Dziekanat WAiNS

    Kierownik dziekanatu

    mgr Marta Strzemieczna
    pokój 207
    tel. 22 234-64-33
    m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl
    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 09:00–12:00
    środa nieczynne
    czwartek 12:00–15:00
    piątek 09:00–12:00

    Studia stacjonarne

    mgr Kamil Kraszewski
    pokój 207
    tel. 22 234-57-88
    k.kraszewski@ans.pw.edu.pl
    Studia stacjonarne I stopnia

    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 09:00–12:00
    środa nieczynne
    czwartek 12:00–15:00
    piątek 09:00–12:00

    Studia stacjonarne

    mgr Jadwiga Kania
    pokój 207
    tel. 22 234-65-25
    j.kania@ans.pw.edu.pl
    Studia stacjonarne II stopnia

    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 09:00–12:00
    środa nieczynne
    czwartek 12:00–15:00
    piątek 09:00–12:00

    Studia niestacjonarne

    mgr inż. Agata Masternak
    pokój 207
    tel. 22 234-63-09
    a.masternak@ans.pw.edu.pl
    Studia niestacjonarne I i II stopnia
    Suplementy – studia jw.
    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 09:00–12:00
    środa nieczynne
    czwartek 12:00–15:00
    piątek 12:00–15:00
    w czasie zjazdów
    piątek 12:00–18:00
    sobota 10:00–15:00

    Praktyki i stypendia

    lic. Paulina Czeredys
    pokój 207
    tel. 22 234-15-52
    p.czeredys@ans.pw.edu.pl
    Suplementy – studia stacjonarne
    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 09:00–12:00
    środa nieczynne
    czwartek 12:00–15:00
    piątek 12:00–15:30
    Informacja zamieszczona w witrynie nie będzie udzielana w dziekanacie. Telefonicznie, ani poza godzinami przyjęć, nie załatwia się żadnych spraw studenckich.
     
     

    Informacja dotycząca praktyk
    15.07.2016 13:53:28

    Studenci, którzy chcą realizować praktyki w wakacje na podstawie skierowania z Wydziału, powinni zgłosić się z wymaganymi dokumentami do dnia 1 sierpnia 2016 r. (wzory w zakładce Praktyki: porozumienie 2 x egz., program praktyk napisany na komputerze oraz skierowanie). Po tym terminie – ze względu na okres urlopowy – nie będzie możliwości podpisania ww. dokumentów. Przypominamy także, że studenci naszego Wydziału mogą realizować praktyki bez pośrednictwa WAiNS, tj. załatwiając wszelkie formalności samodzielnie i nie korzystając z druków dostępnych na stronie. W takim przypadku po zrealizowanych praktykach należy uzyskać od pracodawcy oddzielne zaświadczenie, w którym będzie informacja potwierdzająca realizację praktyk w tym wymagany czas trwania praktyk, tj. okres współpracy (min. 15 dni roboczych) oraz zakres obowiązków o charakterze administracyjnym.

    "Dzień wpisów" dla studentów
    23.06.2016 14:20:48

    W dniu 28.06.2016 został ustalony "dzień wpisów" dla studentów wszystkich roczników. Wykładowcy, którzy nie dokonali jeszcze wszystkich wpisów będą mieć wyznaczone godziny w dniu 28.06.2016. Godziny te zostaną podane na stronie WAiNS - Konsultacje (ans.pw.edu.pl).

    Zajęcia w dniu 15.06.2016
    11.06.2016 13:47:38

    Przypominamy, że w dniu 15.06.2016 (środa) zajęcia odbędą się zgodnie z planem zajęć w piątek, wg zarządzenia nr 21/2015 Rektora PW z dnia 17.04.2015 r. w sprawie harmonogramu roku akademickiego 2015/2016.

    Dziekanat jest nieczynny 13.06.2016
    10.06.2016 11:51:12

    W poniedziałek 13.06.2016 dziekanat jest nieczynny z powodu audytu wewnętrznego.

    Ćwiczenia z Postępowania administracyjnego - grupa 5 i 6 (II rok lic.)
    10.06.2016 09:14:34

    W dniu 10.06.2016 r. ćwiczenia z Postępowania administracyjnego z elementami e-administracji z dr B. Krupą dla grup 5 i 6 (II rok lic.) są odwołane. Zajęcia zostaną odrobione w dniu 13.06.2016:
    • w godz. 10.15-12.00, sala 425A GG – grupa 5
    • w godz. 12.15-14.00, sala 425A GG – grupa 6.

    Zajęcia z prof. Suwajem - odrabiane w dniu 13.06.2016
    09.06.2016 15:41:17

    Odwoływane w dniu 17.05.2016 zajęcia z prof. Suwajem będą odrobione w dniu 13.06.2016:
    • w godz. 08.15-10.00, sala 437A GG – wykład z Ustroju samorządu terytorialnego (I rok lic., ciąg II);
    • w godz. 10.15-12.00, sala 437A GG – ćwiczenia z Ustroju samorządu terytorialnego, grupa 5 (I rok lic.);
    • w godz. 12.15-14.00, sala 231 GG – zajęcia obieralne Pisma procesowe w sprawach administracyjnych (III rok lic.);
    • w godz. 14.15-16.00, sala 515 N – zajęcia obieralne Kontrola i nadzór w administracji publicznej (I rok mgr).

    Seminarium dyplomowe z dr P. Sosnowskim i dr D. Sypniewskim 9.06.2016
    08.06.2016 14:14:32

    Seminarium dyplomowe z dr P. Sosnowskim i dr D. Sypniewskim dla studentów II roku lic. jest odwołane w dniu 9.06.2016 i przełożone na 16.06.2016 r.

    Odwołane zajęcia 9.06.2016 - II rok mgr
    08.06.2016 14:10:59

    W dniu 9.06.2016 odwołany jest wykład z Finansów i rachunkowości w samorządzie terytorialnym z dr E. Kotowską dla studentów II roku mgr.

    Dyplomanci prof. B. Kopki
    08.06.2016 11:22:47

    Dyplomanci prof. B. Kopki, którzy zamierzają się bronić w lipcu 2016 r. proszeni są o pilny kontakt z Prodziekanami dr A. Tomczak lub dr C. Woźniakiem.

    Ćwiczenia z Makroekonomii - grupa 8
    07.06.2016 10:08:35

    Ćwiczenia z Makroekonomii z mgr M. Deszczką-Tarnowską dla grupy 8 (I rok lic.) z dnia 10.06.2016 są przeniesione na 8.06.2016 (środa) w godz. 14.15-16.00, sala 437A GG.

    Szkolenie z przysposobienia bibliotecznego - I rok
    06.06.2016 15:56:18

    Biblioteka Główna organizuje ostatnie szkolenie z przysposobienia bibliotecznego. E-kurs dla studentów, którzy jeszcze go nie zaliczyli będzie otwarty w terminie 6-19 czerwca 2016. W załączniku znajduje się szczegółowa informacja dla zainteresowanych.(PDF)

    Seminarium dyplomowe z prof. B. Kopką i dr M. Jakubiakiem - II rok lic. i I rok mgr
    03.06.2016 15:10:27

    Seminarium dyplomowe z prof. B. Kopką i dr M. Jakubiakiem dla studentów II roku lic. i I roku mgr odbędzie się w dniu 8.06.2016 (śr.) w godz. 8.15-10.00, sala 309 GG (zaległe za 9.05.2016).

    Zajęcia obieralne Historia bezprawia - rok I mgr
    03.06.2016 14:37:21

    Zajęcia obieralne Historia bezprawia dla studentów I roku mgr, które nie odbyły się z powodu zwolnienia lekarskiego prof. Kopki, będą odrobione przez dr Jakubiaka 07.06.2016 w godz. 18.15-20.00, sala 416a GG oraz 14.06.2016 w godz. 18.15-20.00, sala 416a GG.

    Zajęcia obieralne Sądy i trybunały międzynarodowe - III rok lic.
    03.06.2016 14:34:11

    Zajęcia obieralne Sądy i trybunały międzynarodowe z ks. dr J. Połowianiukiem dla studentów III roku lic. z dnia 7.06.2016 są przełożone na 13.06.2016 (pn) w godz. 16.15-18.00, sala 134 GG.

    Zajęcia obieralne Podatki i opłaty samorządowe - aspekty prawne III rok lic.
    03.06.2016 14:33:25

    Zajęcia obieralne Podatki i opłaty samorządowe - aspekty prawne z prof. A. Zalcewicz dla studentów III roku lic. w dniu 14.06.2016 są przełożone na godz. 08.15-09.45, sala 426 GG.

    Nieobecność p. Pauliny Czeredys 3.06.2016
    02.06.2016 08:19:51

    Informujemy, że w związku z udziałem w konferencji przyjęcia p. Czeredys w dniu 3.06.2016 są odwołane. Osoby, które chcą odebrać decyzję stypendialną – zgodnie z ogłoszeniem z dnia 31.05.2016 w zakładce Stypendia – mogą zgłaszać się do p. Marty Strzemiecznej.

    Termin złożenia pracy zaliczeniowej z Logiki dla prawników
    01.06.2016 11:00:59

    Na prośbę studentów termin przesyłania prac zaliczeniowych z Logiki dla prawników u prof. Króla zostaje przedłużony do 12 czerwca 2016 r. do godz. 12.00.

    Konsultacje Prodziekan dr Agnieszki Tomczak
    30.05.2016 13:34:58

    Konsultacje Prodziekan dr Agnieszki Tomczak w dniu 6.06.2016 są przełożone na godz. 14.00-16.00.

    Egzamin B2
    23.05.2016 16:08:31

    W załączeniu informacja o egzaminie B2 dla studentów, którzy zakończyli lektoraty z języków obcych na studiach niestacjonarnych I stopnia.(PDF)

    Dodatkowe egzaminy językowe
    23.05.2016 16:00:16

    W załączeniu informacja o dodatkowych egzaminach językowych na poziomie B1 i C1 oraz C1 Academic organizowanych w czerwcu 2016 r. przez SJO PW.(PDF)

    Warsztat pt. Technika biurowa – zastosowanie komputera
    23.05.2016 10:47:30

    WAiNS zaprasza na warsztat pt. „Technika biurowa – zastosowanie komputera”. W załączeniu więcej informacji.(PDF)

    Wpisy zaliczające praktyki
    23.05.2016 10:44:17

    W dniach 7, 14 i 21 czerwca 2016 w godz. 9.00-12.00 studenci III roku studiów stacjonarnych powinni złożyć w dziekanacie u p. Czeredys indeksy do wpisów z praktyk. Indeksy będą do odbioru w tym samym tygodniu od czwartku w godzinach przyjęć. Powinny być uzupełnione na stronach 82-83 informacją o miejscu i terminie zrealizowanych praktyk, wg wzoru:
    • Rok akademicki — 2015-2016
    • Rok studiów — III
    • Nazwa i siedziba pracodawcy — np. MSW ul. Batorego 5 02-591 Warszawa
    • Czas trwania praktyki — np. 01-31.07.2015
    Studenci niestacjonarni mogą zostawiać indeksy w piątek lub sobotę przed ww. datami i odbierać je w kolejny weekend. Jeśli ktoś składał podanie o uznanie pracy, stażu lub praktyk to wpisuje zamiast dat: 3 tygodnie.

    Wydział w dniach 27-29.05.2016
    20.05.2016 13:16:21

    W dniach 27-29.05.2016 zamknięty jest cały Wydział; dziekanat jest nieczynny.

    Dziekanat w dniach 23-25.05.2016
    20.05.2016 13:15:27

    W dniach 23-25.05.2016 odwołane są przyjęcia p. Jadwigi Kanii oraz p. Agaty Masternak, a w dniach 24-25.05.2016, przyjęcia p. Pauliny Czeredys oraz p. Marty Strzemiecznej.

    Zaległy wykład z Nauki o administracji - I rok lic.
    18.05.2016 15:36:19

    Zaległy wykład z Nauki o administracji z doc. dr M. Kisilowskim dla studentów I roku lic. (ciąg II) odbędzie się w dniu 20.05.2016 w godz. 10.15-12.00, sala 208 GG.

    Zajęcia z Bezpieczeństwa informacji niejawnych i danych osobowych - II rok mgr
    18.05.2016 15:28:16

    Zajęcia z Bezpieczeństwa informacji niejawnych i danych osobowych z dr inż. K. Urbaniakiem dla grupy 6 (BNP, rok II mgr) w dniach 19.05.2016 i 2.06.2016 są przeniesione do sali 327 GG.

    Zaległe zajęcia z Protokołu dyplomatycznego - I roku mgr
    18.05.2016 15:20:12

    Zaległe zajęcia z Protokołu dyplomatycznego dla studentów I roku mgr będą odrabiane w dniach:
    • 19.05.2016 w godz. 16.15-18.00, sala 213 GG
    • 02.06.2016 w godz. 16.15-18.00, sala 213 GG

    Seminarium dyplomowe z prof. B. Kopką i dr M. Jakubiakiem - rok III lic. i II mgr
    17.05.2016 10:26:25

    Seminarium dyplomowe z prof. B. Kopką i dr M. Jakubiakiem dla studentów III roku lic. i II roku mgr jest przełożone z dnia 19.05.2016 na 02.06.2016 r. Szczegóły — w terminarzu seminariów dyplomowych.

    Ćwiczenia z Technik negocjacji mediacji w adm. - grupa 4
    17.05.2016 09:50:51

    Ćwiczenia z Technik negocjacji mediacji w administracji z mgr K. Kliszczyńskim dla grupy 4 (III rok lic.) od 25.05.2016 będą odbywać się w sali 437A GG.

    Odwołane zajęcia 17.05.2016 - III rok lic.
    16.05.2016 12:32:11

    W dniu 17.05.2016 zajęcia obieralne: Sądy i trybunały międzynarodowe z ks. dr J. Połowianiukiem dla studentów III roku lic. są odwołane. Zajęcia będą odrobione w dniu 23.05.2016 w godz. 16.15-18.00, sala 134 GG.

    Dodatkowe spotkanie w ramach wykładu Logika dla prawników
    16.05.2016 11:38:56

    Zgodnie z zapowiedziami prof. Zbigniewa Króla odbędzie się dodatkowe spotkanie w ramach wykładu Logika dla prawników z dr. Bartłomiejem Skowronem. Spotkanie odbędzie się 1 czerwca 2016 r. w godz. 8.15-9.45 w sali 219 GG. Spotkanie poświęcone będzie logicznej analizie wybranego aktu prawnego. W związku z powyższym termin przygotowania pracy zaliczeniowej zostaje przedłużony do 8 czerwca 2016 r.

    Zajęcia obieralne: Podmioty administrujące - II rok lic.
    16.05.2016 11:32:30

    Zajęcia obieralne: Podmioty administrujące z prof. A. Zalcewicz dla studentów II roku lic., które były odwołane w dniu 10.05.2016 będą odrobione w dniu 23.05.2016 w godz. 16.00-17.30, sala 309 GG.

    Ćwiczenia z Instytucji i źródeł prawa UE 18.05.2016 - grupa 5 i 6
    16.05.2016 10:00:36

    W dniu 18.05.2016 w godz. 12.15-16.00 ćwiczenia z Instytucji i źródeł prawa UE z mgr S. Drabczykiem dla grup 5 i 6 (III rok lic.) są przeniesione do sali 437A GG.

    Uwagi prosimy kierować do mgr Marty Strzemiecznej, m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl.