Dziekanat WAiNS

    Kierownik dziekanatu

    mgr Marta Strzemieczna
    pokój 207
    tel. 22 234-64-33
    m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl
    poniedziałek – piątek 10:00–15:00

    Studia stacjonarne

    mgr Jadwiga Kania
    pokój 207
    tel. 22 234-65-25
    j.kania@ans.pw.edu.pl
    Studia magisterskie I i II rok

    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 10:00–13:00
    środa 10:00–13:00
    czwartek 10:00–13:00
    piątek nieczynny

    Studia stacjonarne

    mgr Kamil Kraszewski
    pokój 207
    tel. 22 234-57-88
    k.kraszewski@ans.pw.edu.pl
    Studia licencjackie I, II i III rok, Suplement

    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 10:00–13:00
    środa 10:00–13:00
    czwartek 10:00–13:00
    piątek nieczynny

    Studia niestacjonarne

    mgr inż. Agata Masternak
    pokój 207
    tel. 22 234-63-09
    a.masternak@ans.pw.edu.pl
    poniedziałek – piątek 10:00–13:00

    w czasie zjazdów
    piątek 10:00–18:00
    sobota 10:00–15:00

    Praktyki i stypendia

    lic. Paulina Czeredys
    pokój 207
    tel. 22 234-15-52
    p.czeredys@ans.pw.edu.pl
    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 10:00–13:00
    środa 12:15–15:00
    czwartek 10:00–13:00
    piątek * 12:30–15:30
    * dla studiów niestacjonarnych
    Informacja zamieszczona w witrynie nie będzie udzielana w dziekanacie. Telefonicznie, ani poza godzinami przyjęć, nie załatwia się żadnych spraw studenckich.
     
    Wszystkie ogłoszenia

    Kwaterunek dla nowych studentów
    28.07.2015 13:49:04

    Ostatnim dniem przyjmowania dokumentów związanych z ubieganiem się o miejsce w domu studenckim jest poniedziałek 03.08.2015. Wymagane dokumenty można składać w dziekanacie Wydziału – pok. 207 w godz. 10:00–15:00. W tym dniu dyżur będą pełnić studenci z Wydziałowej Komisji Kwaterunkowej.

    Przyjęcia p. Pauliny Czeredys
    23.07.2015 08:52:03

    Informujemy, że w najbliższy wtorek 28.07.2015 godziny przyjęć p. Czeredys zostają zmienione. Sprawy związane z praktykami można będzie załatwiać w godzinach 13:00–16:00

    Praktyki wakacyjne - sprawy organizacyjne
    16.07.2015 15:40:01

    W związku z okresem urlopowym informujemy, że dokumenty kierujące na praktyki będą przyjmowane w dziekanacie tylko do dnia 29.07.2015. Studenci, którzy nie zdążą złożyć wymaganych druków (porozumienie, program praktyk opracowany na komputerze, skierowanie) w podanym terminie, mogą realizować praktyki "na własną rękę". Oznacza to, że we własnym imieniu uzgadniają z wybranym pracodawcą warunki współpracy: czas – min. 15 dni roboczych i zadania – charakter administracyjny oraz możliwość otrzymania zaświadczenia potwierdzającego zrealizowanie praktyk. Studenci posiadający zaświadczenia, w którym są zawarte informacje o terminie praktyk i zadaniach, będą mogli ubiegać się potem o uznanie tych samodzielnie zrealizowanych praktyk składając podanie (PDF).

    Egzaminy u prof. E. Warzochy
    16.07.2015 12:17:34

    Egzaminy u prof. Edwarda Warzochy z prowadzonych przez niego przedmiotów odbędą się w dniu 28.08.2015 r. (piątek) w godz. 11:00-13:00, sala 208 GG. W tym terminie również będzie możliwość uzyskania wpisów do indeksów u Profesora. Uwaga! We wrześniu 2015 r. prof. Warzocha nie będzie dawał wpisów do indeksu.

    "Dzień wpisów" dla studentów
    30.06.2015 15:21:16

    W dniach 01–02.07.2015 został ustalony "dzień wpisów" dla studentów wszystkich roczników. Wykładowcy, którzy nie dokonali jeszcze wszystkich wpisów będą mieć wyznaczone godziny w dniu 01.07.2015 albo 02.07.2015. Godziny te zostaną podane na stronie WAiNS - Konsultacje pracowników.

    Przyjęcia p. Pauliny Czeredys
    29.06.2015 08:51:01

    W dniach 1-3 lipca 2015 odwołane są przyjęcia studentów u p. Pauliny Czeredys.

    Studenci I rok licencjat, grupa 3 i 4
    15.06.2015 16:01:05

    Studenci z grupy 3 i 4 licencjatu I rok, proszeni są o pilne zgłoszenie się do dziekanatu do Pani Prodziekan dr Agnieszki Tomczak na dyżur lub do Pana Kamila Kraszewskiego w godzinach przyjęć.

    Dodatki z tytułu zamieszkania za lipiec
    15.06.2015 15:52:44

    Studenci, którzy we wniosku o stypendium socjalne deklarowali zakwaterowanie tylko do końca czerwca, a zamierzają mieszkać w Warszawie w okresie wakacyjnym, powinni w dziekanacie złożyć stosowne dokumenty, o ile chcą uzyskać dodatek mieszkaniowy także za lipiec.

    Dokumentacja powinna zawierać: formularz wniosku (z tabelą w Excel'u), podanie o ponowne rozpatrzenie w związku z wydłużeniem okresu zakwaterowania oraz dokument potwierdzający ten fakt (umowa lub zaświadczenie z DS z kwotą opłaty za kwaterunek letni).

    Konsultacje dr inż. K. Urbaniaka przeniesione z 11.06.2015
    11.06.2015 09:16:02

    Z powodu szkolenia konsultacje dr inż. Krzysztofa Urbaniaka z dnia 11.06.2015 zostały przeniesione na poniedziałek 15.06.2015 od 14:00 do 16:00 s. 231

    "Dzień wpisów" dla studentów lat dyplomowych
    02.06.2015 16:56:52

    W dniach 16–17.06.2015 został ustalony "dzień wpisów" dla studentów lat dyplomowych. Wszyscy wykładowcy, którzy prowadzą prace i seminaria dyplomowe bądź zajęcia na III roku licencjatu i II roku magisterskim będą mieć godziny w dniu 16.06,2015 albo 17.06.2015 przeznaczone na dokonanie wpisów. Godziny te zostaną podane na stronie WAiNS - Konsultacje pracowników.

    Przyjęcia studentów – p. Marta Strzemieczna
    02.06.2015 16:56:49

    W dniach 08–12.06.2015 kierownik dziekanatu p. Marta Strzemieczna nie przyjmuje studentów (urlop).

    Egzamin "0" z Makroekonomii u prof. Jasińskiego
    28.05.2015 11:45:30

    Egzamin "0" z Makroekonomii u prof. Jasińskiego dla studentów I roku studiów stacjonarnych I stopnia odbędzie się 2 czerwca 2015 r. w godz. 10.00-12.00, sala 306 GG.

    Zajęcia w dniu 01.06.2015
    28.05.2015 11:18:12

    Przypominamy, że w poniedziałek 01.06.2015 zajęcia odbędą się według planu zajęć w piątek, zgodnie z zarządzeniem nr 25/2014 Rektora PW z dnia 09.04.2014 r. w sprawie harmonogramu zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2014/2015.

    Seminarium dyplomowe z dr K. Chrostowską-Malak – II rok lic.
    28.05.2015 09:36:40

    Zaległe seminaria dyplomowe z dr K. Chrostowską-Malak dla studentów II roku licencjatu odbędą się w dniach:
    • 28.05.2015 w godz. 12.15-14.00, sala 422A GG
    • 11.06.2015 w godz. 12.15-14.00, sala 422A GG
    Pozostaje do ustalenia 1 godz. seminarium.

    Wykłady z Prawa parlamentarnego z legislacją – I rok lic.
    27.05.2015 12:53:19

    Wykłady z Prawa parlamentarnego z legislacją z dr K. Chrostowską-Malak dla studentów I roku studiów licencjackich (ciąg I i II) odwołane w dniu 20.05.2015 będą odrobione w dniu 10.06.2015 (środa):
    • godz. 08.15-10.00, sala 306 GG – ciąg I,
    • godz. 10.15-12.00, sala 437a GG – ciąg II

    Seminarium z doc. dr A. Naruniec – I rok mgr
    27.05.2015 11:51:11

    Seminarium dyplomowe z doc. dr A. Naruniec dla studentów I roku studiów II stopnia stacjonarnych w dniu 9.06.2015 w godz. 14.15-15.20 odbędzie się w sali 308 GG.

    Spotkania ws. przebiegu obron i systemu APD
    27.05.2015 10:57:45

    W dniu 03.06.2015 (środa) odbędą się spotkania dla studentów lat dyplomowych ws. przebiegu obron prac dyplomowych oraz systemu APD:
    • w godz. 09.00-10.00, sala 213 GG – dla studentów II roku studiów II stopnia;
    • w godz. 12.00-13.00, sala 208 GG – dla studentów III roku studiów I stopnia.
    Obecność na spotkaniu — wskazana.

    Wyniki egzaminu z Metodologii nauk dnia 13.05.2015 u prof. Z. Króla
    27.05.2015 10:51:17

    Jedyna osobą, jaka zaliczyła egzamin z Metodologii nauk, jest osoba o nr albumu 246841, która otrzymała ocenę 3,5. Pozostałe osoby nie zaliczyły egzaminu.

    Odwołany wykład z Logiki w dniu 03.06.2015
    27.05.2015 10:48:21

    W dniu 03.06.2015 (środa) odwołany jest wykład z Logiki z prof. Z. Królem dla studentów II roku licencjatu (ciąg I).

    Dyplomanci dr inż J. Zalewskiego
    27.05.2015 10:44:14

    Dyplomanci dr inż J. Zalewskiego proszeni są o jak najszybszy kontakt mailowy z Doktorem ws. zaawansowania pracy licencjackiej.

    Wpisy zaliczające praktyki
    27.05.2015 09:47:28

    W dniach 11, 18 lub 25 czerwca 2015 w godz. 10:00–13:00 studenci obecnego III roku studiów licencjackich powinni złożyć w dziekanacie – pok. 207 (p. Czeredys) indeksy wraz z kartami ocen za VI semestr. W tych terminach będą robione wpisy zaliczające obowiązkowe praktyki. Studenci niestacjonarni będą mogli odbierać je następnego dnia w piątki, a studenci stacjonarni, od najbliższego poniedziałku w godzinach przyjęć.

    Indeksy powinny być uzupełnione na stronach 82–83 informacją o miejscu i terminie zrealizowanych praktyk, wg wzoru:
    • rok akademicki – 2014-2015
    • rok studiów – III
    • Nazwa i siedziba pracodawcy – przykładowo: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych ul. Batorego 5, 02-591 Warszawa
    • Czas trwania praktyki – przykładowo: 01.07-31.07.2014
    Jeżeli ktoś składał podanie o uznanie pracy, stażu lub praktyk, to zamiast dat wpisuje: 3 tygodnie. Na kartach ocen niczego nie wpisujemy!

    Warsztaty nt. migracji
    25.05.2015 11:16:06

    Trzecia część warsztatów "Byłem migrantem, jestem, będę? Migracja — wolność i świadomy wybór" zaplanowana na dzień 26.05.2015 w godz. 16.00-20.00 odbędzie się w sali 437A GG.

    Seminarzyści dr M. Stawickiej
    21.05.2015 15:12:46

    Studenci, którzy piszą prace dyplomowe u dr Stawickiej (semestr 4 magisterski) obowiązkowo muszą zgłosić się na seminarium w dniu 21.05.2015 r. Seminaria dyplomowe z dr M. Stawicką do końca semestru będą odbywały się co tydzień.

    Przysposobienie biblioteczne – obowiązkowe dla I roku lic.
    21.05.2015 13:18:39

    Szkolenie biblioteczne dla studentów I roku studiów stacjonarnych I stopnia jest obowiązkowe. Zajęcia z Przysposobienia bibliotecznego będą prowadzone drogą elektroniczną. Kurs biblioteczny online dla studentów WAiNS będzie otwarty w dniach 26–31 maja 2015 r. (włącznie). W załączeniu znajduje się informacja oraz instrukcja logowania do kursu.(PDF)

    Seminaria dyplomowe w dniu 22.05.2015
    21.05.2015 12:44:02

    W dniu 22.05.2015 (piątek) seminarium dyplomowe z dr inż. J. Zalewskim jest przeniesione do sali 213 GG, a seminarium dyplomowe z dr D. Wilkowską-Kołakowską i dr inż. R. Godlewskim jest przeniesione do sali 222 GG (laboratorium komputerowe).

    Prawo parlamentarne w dniu 20.05.2015
    20.05.2015 08:57:24

    W dniu 20.05.2015 (środa) odwołane są wykłady z Prawa parlamentarnego z legislacją z dr K. Chrostowską-Malak dla studentów I roku studiów licencjackich (ciąg I i II) oraz ćwiczenia z Prawa parlamentarnego dla grupy 6 i 8.

    Odwołane zajęcia w dniu 21.05.2015
    18.05.2015 09:33:30

    W dniu 21.05.2015 (czwartek) odwołany jest wykład z Prawo-administracyjnych podstaw inwestycji budowlanych z dr M. Zakrzewską dla studentów I roku magisterskiego (ciąg I). Wykład będzie odrobiony w dniu 27.05.2015 (środa) w godz. 18.15-20.00, sala 231 GG.

    Dziekanat w dniu 15.05.2015
    14.05.2015 15:57:31

    W dniu 15.05.2015 dziekanat dla studentów studiów niestacjonarnych jest czynny tylko do godz. 16.00 (ze względu na dzień wolny od zajęć).

    Odwołane zajęcia w dniu 21.05.2015
    14.05.2015 15:47:00

    W dniu 21.05.2015 (czwartek) odwołane są ćwiczenia z Ustroju samorządu terytorialnego z dr M. Zakrzewską dla studentów I roku licencjatu, grupa 4. Ćwiczenia będą odrobione w dniu 28.05.2015 (czwartek) w godz. 16.15-18.00, sala 307a GG.

    Wykład z Postępowania sądowo-administracyjnego, rok I mgr
    13.05.2015 14:11:45

    Wykład z Postępowania sądowo-administracyjnego z ks. dr J. Połowianiukiem dla studentów I roku magisterskiego, ciąg II, od dnia 14.05.2015 będzie odbywał się w czwartki w godz. 10.15-12.00, sala 437A GG.

    Odwołane seminarium z prof. L. Jasińskim
    07.05.2015 14:59:29

    W dniu 08.05.2015 odwołane jest seminarium dyplomowe z prof. L. Jasińskim dla studentów II roku magisterskich studiów niestacjonarnych.

    Odwołane przyjęcia studentów
    07.05.2015 14:33:37

    • W dniu 11.05.2015 (pn) z powodu szkolenia odwołane są przyjęcia studentów u p. Agaty Masternak, p. Jadwigi Kanii oraz p. Marty Strzemiecznej.
    • W dniu 19.05.2015 (wt) z powodu szkolenia odwołane są przyjęcia u p. Jadwigi Kanii.

    Egzamin B2 z języka angielskiego
    07.05.2015 14:19:25

    Pisemny Egzamin B2 z języka angielskiego dla studentów studiów niestacjonarnych odbędzie się dnia 14.06.2015 o godz. 14:00 w sali 306 Gmach Główny. Studenci proszeni są o przybycie na egzamin 20 minut wcześniej.(PDF)

    Uwagi prosimy kierować do mgr Marty Strzemiecznej, m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl.