Dziekanat WAiNS

    Kierownik dziekanatu

    mgr Marta Strzemieczna
    pokój 207
    tel. 22 234-64-33
    m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl

    poniedziałek – piątek 10:00–15:00

    Studia stacjonarne

    mgr Jadwiga Kania
    pokój 207
    tel. 22 234-65-25
    j.kania@ans.pw.edu.pl
    Studia magisterskie I i II rok

    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 10:00–13:00
    środa 10:00–13:00
    czwartek 10:00–13:00
    piątek nieczynny

    Studia stacjonarne

    mgr Kamil Kraszewski
    pokój 207
    tel. 22 234-57-88
    k.kraszewski@ans.pw.edu.pl
    Studia licencjackie I, II i III rok, Suplement

    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 10:00–13:00
    środa 10:00–13:00
    czwartek 10:00–13:00
    piątek nieczynny

    Studia niestacjonarne

    mgr inż. Agata Masternak
    pokój 207
    tel. 22 234-63-09
    a.masternak@ans.pw.edu.pl
    poniedziałek – wtorek 10:00–13:00
    środa 12:15–15:00
    czwartek 10:00–13:00
    piątek 10:00–13:00
    piątek 10:00–18:00 i sobota 10:00–15:00 w czasie zjazdów

    Praktyki i Stypendia

    lic. Paulina Czeredys
    pokój 207
    tel. 22 234-15-52
    p.czeredys@ans.pw.edu.pl
    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 10:00–13:00
    środa 12:15–15:00
    czwartek 10:00–13:00
    piątek 12:30–15:30 tylko dla studiów niestacjonarnych
    Jeśli informacja jest umieszczona w witrynie, nie będzie udzielana w dziekanatach. Telefonicznie nie załatwia się żadnych spraw studenckich. Studenci nie będą obsługiwani poza godzinami przyjęć.
     
    Wiadomości - wszystkie

    Dokumenty do obrony - III rok licencjat stacjonarny
    25.07.2014 13:46:04 Stacjonarne

    Dokumenty do obrony od studentów III roku studiów stacjonarnych I stopnia będą przyjmowane od 18 sierpnia 2014 r. W dniach 28.07-15.08.2014 p. Kamil Kraszewski jest na urlopie wypoczynkowym.

    Rozliczenie stażu długoterminowego – do 14.07.2014
    10.07.2014 15:56:08 Stacjonarne Niestacjonarne

    Przypominamy studentom realizującym staże długoterminowe w ramach I edycji Konkursu, że w dniu 14.07.2014 mija dla większości z nich termin rozliczenia się z dokumentów. Z wymaganymi w trzecim etapie dokumentami należy jak najszybciej zgłosić się do Pani Katarzyny Podyma-Różak z Biura Projektu – budynek Wydziału Chemii, ul. Noakowskiego.

    Stypendia ministra na rok akademicki 2014/2015
    10.07.2014 15:55:49 Stacjonarne Niestacjonarne

    Studenci i doktoranci zainteresowani ubieganiem się o stypendium ministra za wybitne osiągnięcia powinni zapoznać się z poniższymi linkami:Uwaga: termin składania wniosków w dziekanacie to 10 września 2014.

    Kwaterunek dla nowych studentów
    10.07.2014 15:55:19 Stacjonarne Niestacjonarne

    Informujemy, że z dniem 10 lipca rozpoczyna się Akcja Kwaterunkowa dla nowo przyjętych studentów. Potrwa ona do dnia 1 sierpnia 2014. Osoby zainteresowane zakwaterowaniem w akademikach powinny: zarejestrować się w Bazie Kwaterunkowej na tej stronie, a potem złożyć wymagane dokumenty w Dziekanacie WAiNS – p. 207 w podanym wyżej terminie. Szczegółowe informacje m.in. o wymaganych do kwaterunku dokumentach i terminarzu akcji są dostępne przez wspomnianą stronę.

    Konsultacje w sprawie praktyk studenckich – ważna informacja
    08.07.2014 08:12:46 Stacjonarne Niestacjonarne

    W związku z okresem urlopowym pracowników Dziekanatu w sierpniu, konsultacje w sprawie realizacji praktyk w wakacje będą możliwe tylko do końca lipca. Po tym terminie, do początku września, nie będzie to możliwe. Jednocześnie przypominamy, że praktyki można też odbyć na własną rękę, tzn.:
    • podpisać umowę o praktykę na min. 15 dni roboczych we własnym imieniu z wybranym Pracodawcą,
    • ustalić zakres zadań (musi to być min. 4-5 zadań o charakterze administracyjnym poświadczony pisemnie przez Podmiot),
    • uzyskać zaświadczenie o zrealizowaniu praktyk.
    Z tymi dokumentami można będzie ubiegać się o uznanie odbytej praktyki — należy zapoznać się ze wzorem podania na stronie praktyk zatytułowanym "Uznanie pracy jako obowiązkowej praktyki studenckiej", uwzględniając załączniki.

    Praktyki w okresie VII-IX 2014
    01.07.2014 13:17:59 Stacjonarne Niestacjonarne

    Studenci, którzy chcą realizować praktyki w miesiącach lipiec, sierpień, wrzesień - w oparciu o skierowanie z Uczelni, muszą dostarczyć dokumenty dot. praktyk (porozumienia, program praktyk, skierowanie) do p. Pauliny Czeredys (pok. 207 GG) w terminie do 9 lipca 2014 r. Osoby, które nie złożą dokumentów w podanym terminie, będą mogły realizować praktyki jedynie "na własną rękę".

    Ekonomika środowiska - wyniki z 29.06.2014 i 30.06.2014
    01.07.2014 12:19:05 Stacjonarne

    W e-Dziekanacie zostały umieszczone wyniki ze sprawdzianu z Ekonomiki Środowiska z dnia 30.06.2014 r. (warunki studiów stacjonarnych) oraz z dnia 29.06.2014 r. (warunki studiów niestacjonarnych).

    Konsultacje dr inz. B. Kowalczyka
    30.06.2014 08:16:34 Stacjonarne Niestacjonarne

    Dr inż. Bolesław Kowalczyk zaprasza Studentów w poniedziałek 30 czerwca godz. 16.00 – 17.00, sala 222GG (dodatkowy dyżur). Dotyczy to w szczególności Studentów, którzy nie uzyskali zaliczenia Seminarium dyplomowego.

    Egzamin z Makroekonomii u prof. Jasińskiego - 26.06.2014
    26.06.2014 08:42:22 Stacjonarne

    Egzamin z Makroekonomii, rok I lic., ciąg I (II termin) u prof. Jasińskiego w dniu dzisiejszym, tj. 26.06.2014 jest odwołany. Egzamin jest przełożony na 30.06.2014 (szczegóły w terminarzu sesji). Osoby zainteresowane mogą też zgłaszać się w dniu jutrzejszym, tj. 27.06.2014 o godz. 14.00 na konsultacje prof. Jasińskiego. Za zmiany bardzo przepraszamy.

    Przyjęcia u p. P. Czeredys – 27.06.2014
    23.06.2014 09:37:04 Stacjonarne Niestacjonarne

    W dniu 27.06.2014 przyjęcia u p. Pauliny Czeredys w Dziekanacie są odwołane.

    Wpisy z Informatyki – Dr inż Krzysztof Urbaniak
    17.06.2014 17:45:28 Stacjonarne

    W dniu 18.06.2014 [Środa] w godzinach 13:00-15:00 w Laboratorium Komputerowym WAiNS sala 222 Gmach Główny odbęda się wpisy z Informatyki. Wpisy z Informatyki są z zajęć prowadzonych przez:
    • Dr inż. Krzysztofa Urbaniaka
    • Dr inż. Jarosława Zalewskiego
    • Mgr inż. Michała Babulę
    Osobą dokonująca wpisu (tą osobę wpisujemy w indeksie i na Karcie Ocen) jest: Dr inż. Krzysztof Urbaniak

    Zapraszamy

    Stypendia – dodatki z tytułu zamieszkania w lipcu
    17.06.2014 10:33:40 Stacjonarne Niestacjonarne

    Przypominamy, że studentom pobierającym stypendium socjalne w zwiększonej wysokości, którzy deklarowali zamieszkanie w domach studenckich i innych obiektach tylko do końca czerwca 2014, w lipcu – zgodnie z wydanymi decyzjami – dodatek z tytułu zamieszkania został wstrzymany. Te osoby, które planują wydłużenie okresu zakwaterowania na wakacje, mogą ubiegać się o ponowne przyznanie wspomnianego dodatku.

    Należy jednak najpóźniej 23.06.2014 (Pn) do godz. 13:00 dostarczyć do Dziekanatu (p. Czeredys) następujące dokumenty:
    1. formularz wniosku – taki, jak składany wcześniej do stypendium z wyliczonym dochodem na osobę,
    2. zaświadczenie potwierdzające wydłużenie okresu zamieszkania wraz z terminami i kwotą opłat oraz
    3. podanie z prośbą o ponowne rozpatrzenie wniosku.
    Studentom, którzy nie dopełnią wspomnianych formalności dodatek za lipiec nie zostanie wypłacony.

    Seminarium dr C. Woźniaka - 13.06.2014
    13.06.2014 15:33:38 Niestacjonarne

    Seminarzyści dr C. Woźniaka w dniu 13.06.2014 proszeni są o zgłoszenie się na seminarium dr A. Woźniak do sali 427A GG o godz. 17.00.

    Przyjęcia p. Jadwigi Kani
    12.06.2014 10:44:31 Stacjonarne

    W dniu 12.06. oraz w dniach 23-26.06. p. Jadwiga Kania przyjmuje studentów w godz. 10.00-15.00. W dniach 16-18.06. p. Jadwiga Kania jest nieobecna.

    Teoria bezpieczeństwa - 11.06.2014
    11.06.2014 08:23:57 Stacjonarne

    Zajęcia z Teorii bezpieczeństwa z prof. M. Kowalewskim (dla II roku lic, specj. BN) w dniu 11.06.2014 rozpoczną się o godz. 17.00-18.30 w sali 518 N.

    Zajęcia z sal 208 i 231 w dniach 11-12.06.2014
    09.06.2014 11:55:30 Stacjonarne

    W dniach 11-12.06.2014 zostają przeniesione zajęcia (nie wszystkie) z sal 208 GG i 231 GG. Zmiana sali dotyczy niżej wymienionych zajęć:

    11.06.2014 (środa):
    • w godz. 14.15-16.00 Makroekonomia, doc. dr A. Naruniec
      z sali 208 GG do sali 524 N (rok I lic.);
    • w godz. 14.15-16.00 Korespondencja biurowa, mgr E. Jendrzejczak
      z sali 231 GG do sali 308 GG (rok II lic.);
    • w godz. 16.15-18.00 Teoria bezpieczeństwa, prof. M. Kowalewski
      z sali 231 GG do sali 518 N (rok II lic.).
    12.06.2014 (czwartek):
    • w godz. 8.15-10.00 Seminarium dyplomowe, dr J. Kowalczyk-Grzenkowicz
      z sali 231 GG do sali 308 GG (rok III lic.);
    • w godz. 14.15-16.00 Prawo cywilne z umowami w administracji, dr C. Woźniak
      z sali 231 GG do sali 309 GG (rok I lic.);
    • w godz. 14.15-16.00 Gospodarka finansowa samorządu, dr E. Kotowska
      z sali 208 GG do sali 306 GG (rok II mgr);
    • w godz. 16.15-18.00 E-administracja, dr inż K. Urbaniak
      z sali 231 GG do sali 437A GG (rok I mgr);
    • w godz. 16.15-18.00 Podejmowanie decyzji w instytucjach UE, mgr S. Drabczyk
      z sali 208 GG do sali 144 GG (rok I mgr).

    Makroekonomia - 6.06.2014
    05.06.2014 12:11:22 Niestacjonarne

    Wykład z Makroekonomii z dr A. Naruniec, I rok lic, studia niestacjonarne, jest przełożony z dnia 6.06.2014 na dzień 15.06.2014 w godz. 10.00-11.30, sala 231 GG. Zmiany są naniesione na planie zajęć.

    Gospodarka finansowa samorządu - 5.06.2014
    02.06.2014 10:14:55 Stacjonarne

    W dniu 5.06.2014 odwołany jest wykład z Gospodarki finansowej samorządu z dr E. Kotowską dla II roku mgr (ciąg I).

    Eksperymentalne zajęcia i nowe formy kształcenia
    31.05.2014 14:47:25 Stacjonarne

    W związku z utworzeniem grupy eksperymentalnej wykorzystującej nowe formy kształcenia, zainteresowanych studentów I i II roku studiów I stopnia oraz I roku studiów II stopnia zapraszamy do zgłaszania się na adres: m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl Zgłoszenie się do uczestnictwa w takich zajęciach będzie skutkować wykreśleniem z dotychczasowej grupy dziekańskiej (utworzeniem nowej grupy eksperymentalnej).

    Zaliczenia i egzaminy
    30.05.2014 17:03:30 Stacjonarne Niestacjonarne

    Wszelkie informacje dotyczące terminów zaliczeń i egzaminów znajdują się pod etykietą informacji dla studentów na stronie WAiNS - Zaliczenia i egzaminy

    Makroekonomia wykład - 30.05.2014
    29.05.2014 15:27:01 Stacjonarne

    W dniu 30 maja 2014 r. odwołany jest wykład z Makroekonomii z prof. Jasińskim dla I roku lic. (ciąg I).

    Wpisy zaliczające praktyki
    28.05.2014 15:37:36 Stacjonarne Niestacjonarne

    W dniach 5 czerwca (cz.), 11 czerwca (śr.), 17 czerwca (wt.) w godz. 10:00-13:00 studenci obecnego III roku powinni złożyć w dziekanacie – pok. 207 (p. Czeredys) indeksy wraz z kartami ocen za VI semestr.

    W tych terminach będą robione wpisy zaliczające obowiązkowe praktyki. Indeksy powinny być uzupełnione na stronach 82–83 informacją o miejscu i terminie zrealizowanych praktyk, wg wzoru:
    • Rok akademicki – 2013-2014
    • Rok studiów – III
    • Nazwa i siedziba pracodawcy – przykładowo: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych - ul. Batorego 5; 02-591 Warszawa
    • Czas trwania praktyki – przykładowo: 01.07-19.07.2013
    Dokumenty złożone w czwartek będzie można odbierać od najbliższego poniedziałku w godzinach przyjęć. Dokumenty złożone we wtorek lub środę: od następnego dnia w tych godzinach.

    Uwaga Jeśli ktoś ubiegał się o uznanie pracy, stażu lub praktyk wpisuje zamiast dat: 3 tygodnie. Na kartach ocen niczego nie wpisujemy!

    Zajęcia prof. A. Gołębiowskiej - 28.05.2014
    27.05.2014 14:45:30 Stacjonarne

    W dniu 28.05.2014 wszystkie zajęcia z prof. A. Gołębiowską są odwołane. Dotyczy to:
    • w godz. 8:15-10:00, Prawo wyznaniowe, rok I mgr
    • w godz. 10:15-12:00, Seminarium dyplomowe, rok I mgr
    • w godz. 12:15-14:00, Prawo wyznaniowe, rok II lic.

    Nauka o administracji - 29.05.2014
    27.05.2014 10:46:51 Stacjonarne

    W dniu 29.05.2014 wykład z Nauki o administracji z doc. dr M. Kisilowskim w godz. 10.15-12.00 dla ciągu I, rok I lic. zostaje odwołany. Wykład w godz. 12.15-14.00 (ciąg II) odbędzie się bez zmian.

    Makroekonomia, gr. 2 - 27.05.2014
    27.05.2014 10:46:48 Stacjonarne

    W dniu 27.05.2014 ćwiczenia z Makroekonomii z mgr T. Tycem w godz. 16.15-18.00 dla grupy 2 (I lic.) zostają odwołane.

    Dr inż. Urbaniak - 26.05.2014
    26.05.2014 08:39:35 Stacjonarne

    W dniu 26.05.2014 konsultacje i zajęcia dr inż. K. Urbaniaka zostają odwołane.

    Bezpieczeństwo ruchu drogowego - 26.05.2014
    26.05.2014 08:36:36 Stacjonarne

    W dniu 26.05.2014 zajęcia z Bezpieczeństwa ruchu drogowego z dr inż J. Zalewskim dla III lic. zostają odwołane.

    Wykład prof. Wąsowicza
    23.05.2014 10:04:31 Stacjonarne

    Informujemy, że dnia 26.05.2014 r. wykład z przedmiotu Ekonomika środowiska, prowadzony przez Pana prof. M. Wąsowicza, rozpocznie się o godzinie 12:30.

    Dyplomanci doc. dr M. Kisilowskiego
    22.05.2014 09:22:17 Stacjonarne Niestacjonarne

    Studenci, którzy zapisali się do doc. dr Marka Kisilowskiego jako osoby kierującej pracą dyplomową, proszeni są o kontakt mailowy (M.Kisilowski@ans.pw.edu.pl) do dnia 30.05.2014 r. w celu uzgodnienia zasad zaliczenia.

    Seminarium dyplomowe, dr A. Tomczak – 23.05.2014
    22.05.2014 09:02:01 Niestacjonarne

    W dniu 23.05.2014 seminarium licencjackie z dr A. Tomczak dla III roku lic., studia niestacjonarne, jest odwołane. Seminarium zostanie odrobione w innym terminie, który zostanie podany w najbliższym czasie.

    Przyjęcia u p. P. Czeredys – 26.05.2014
    21.05.2014 15:51:34 Stacjonarne Niestacjonarne

    W związku z organizowaną wycieczką do firmy Orange, przyjęcia p. Pauliny Czeredys w dniu 26.05.2014 zostają odwołane.

    Zarządzanie ryzykiem – 22.05.2014
    20.05.2014 15:37:34 Stacjonarne

    W dniu 22.05.2014 zajęcia z Zarządzania ryzykiem z mgr M. Staniszewskim dla I roku mgr zostają odwołane. Zajęcia zostaną odrobione w dniu 27.05.2014 w godz. 14.15-16.00, sala 426 GG.

    Przysposobienie biblioteczne – obowiązkowe dla I roku lic.
    16.05.2014 12:47:22 Stacjonarne

    Szkolenie biblioteczne dla studentów I roku studiów stacjonarnych I stopnia jest obowiązkowe. Zajęcia z Przysposobienia bibliotecznego będą prowadzone drogą elektroniczną. Dostęp do szkolenia bibliotecznego online dla studentów WAiNS będzie otwarty w dniach 23-30 maja 2014 r. W załączeniu znajduje się informacja oraz instrukcja logowania do kursu.PDF

    Uwagi prosimy kierować do mgr Marty Strzemiecznej m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl