Dziekanat WAiNS

    Kierownik dziekanatu

    mgr Marta Strzemieczna
    pokój 207
    tel. 22 234-64-33
    m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl
    poniedziałek – piątek 10:00–15:00

    Studia stacjonarne

    mgr Jadwiga Kania
    pokój 207
    tel. 22 234-65-25
    j.kania@ans.pw.edu.pl
    Studia magisterskie I i II rok

    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 10:00–13:00
    środa 10:00–13:00
    czwartek 10:00–13:00
    piątek nieczynny

    Studia stacjonarne

    mgr Kamil Kraszewski
    pokój 207
    tel. 22 234-57-88
    k.kraszewski@ans.pw.edu.pl
    Studia licencjackie I, II i III rok, Suplement

    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 10:00–13:00
    środa 10:00–13:00
    czwartek 10:00–13:00
    piątek nieczynny

    Studia niestacjonarne

    mgr inż. Agata Masternak
    pokój 207
    tel. 22 234-63-09
    a.masternak@ans.pw.edu.pl
    poniedziałek – piątek 10:00–13:00

    w czasie zjazdów
    piątek 10:00–18:00
    sobota 10:00–15:00

    Praktyki i stypendia

    lic. Paulina Czeredys
    pokój 207
    tel. 22 234-15-52
    p.czeredys@ans.pw.edu.pl
    poniedziałek 10:00–15:00
    wtorek 10:00–13:00
    środa 12:15–15:00
    czwartek 10:00–13:00
    piątek * 12:30–15:30
    * dla studiów niestacjonarnych
    Informacja zamieszczona w witrynie nie będzie udzielana w dziekanacie. Telefonicznie, ani poza godzinami przyjęć, nie załatwia się żadnych spraw studenckich.
     
    Wszystkie ogłoszenia

    Odwołane zajęcia w dniu 02.04.2015 – I rok lic. i I rok mgr
    30.03.2015 13:09:40

    W dniu 02.04.2015 (czwartek) odwołane są wszystkie zajęcia z doc. dr M. Kisilowskim, czyli:
    • w godz. 10.15-12.00 Nauka o administracji dla studentów I roku licencjackiego;
    • w godz. 16.15-18.00 Protokół dyplomatyczny dla studentów I roku magisterskiego.

    Seminarium dyplomowe z prof. Pietrzakiem – I rok mgr
    30.03.2015 13:07:23

    Terminy seminarium dyplomowego dla I roku magisterskiego prowadzonego przez prof. Bogusława Pietrzaka:
    • 18.03.2015 w godz. 12.15-14.00, sala 518 N (2h)
    • 01.04.2015 w godz. 08.30-10.00, sala 518 N (2h)
    • 08.04.2015 w godz. 12.15-14.00, sala 518 N (2h)
    • 22.04.2015 w godz. 12.15-14.00, sala 518 N (2h)
    • 06.05.2015 w godz. 12.15-14.00, sala 518 N (2h)
    • 20.05.2015 w godz. 12.15-14.00, sala 518 N (2h)
    • 03.06.2015 w godz. 12.15-14.00, sala 518 N (2h)
    • 10.06.2015 w godz. 13.00-13.45, sala 518 N (1h)
    Jednorazowo seminarium odbędzie się w środę 01.04.2015 w godz. 8.30-10.00, sala 518 N, mimo że w tym dniu zajęcia odbywają się zgodnie z planem zajęć na piątek.

    Odwołane zajęcia w dniu 02.04.2015
    30.03.2015 12:21:21

    W dniu 02.04.2015 (czwartek) odwołany jest wykład z Logiki z prof. Z. Królem dla studentów II roku licencjatu (ciąg II).

    Zajęcia w dn. 01.04.2015
    30.03.2015 12:18:56

    Przypominamy, że w środę 01.04.2015 zajęcia odbędą się według planu zajęć w piątek, zgodnie z zarządzeniem nr 25/2014 Rektora PW z dnia 09.04.2014 r. w sprawie harmonogramu zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2014/2015.

    Seminaria dyplomowe – licencjat
    25.03.2015 15:58:32

    W dalszym ciągu nie przesłali formularza ws. wyboru kierującego pracą dyplomową studenci studiów I stopnia niestacjonarnych o następujących nr albumów: 263879, 263881, 263884, 263900. Osoby te są zobowiązane niezwłocznie przesłać odpowiedni formularz (2306) na adres m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl

    W załączeniu – aktualizacja listy seminariów dyplomowych, jakie zostały utworzone w roku ak. 2014/2015. Na liście zostały podane seminaria dla studiów licencjackich niestacjonarnych oraz seminarium łączonego dla studiów licencjackich stacjonarnych i niestacjonarnych.

    Studenci studiów I stopnia stacjonarnych, którzy zapisali się do dr inż. Bolesława Kowalczyka jako kierującego pracą dyplomową są przypisani do seminarium dyplomowego wspólnego dla studiów I stopnia stacjonarnych i niestacjonarnych prowadzonego przez dr C. Woźniaka i dr inż. B. Kowalczyka.(CLI)

    Odwołane zajęcia w dniu 09.04.2015 – II rok lic. i II rok mgr
    24.03.2015 16:13:47

    W czwartek 09.04.2015 odwołane są następujące zajęcia z dr E. Kotowską.
    • w godz. 10.15-12.00 Prawo podatkowe dla studentów II roku licencjackiego – termin odrobienia zajęć: 26.03.2015, godz. 12.15-14.00, sala 213 GG;
    • w godz. 14.15-16.00 Gospodarka finansowa samorządu dla studentów II roku magisterskiego – termin odrobienia zajęć: 26.03.2015, godz. 18.15-20.00, sala 208 GG.

    Odwołane zajęcia w dniu 30.03.2015 – II rok mgr
    24.03.2015 11:50:23

    W dniu 30.03.2015 (poniedziałek) odwołane są wykłady z Polityki społecznej i systemu ubezpieczeń społecznych z dr K. Górniak dla studentów II roku magisterskiego (ciąg I i II). Zajęcia będą odrobione w dniu 25.03.2015 w godz. 14.15-16.00, sala 226 GG.

    Seminarium dr Kowalczyk-Grzenkowicz
    23.03.2015 09:30:16

    Dr Jolanta Kowalczyk-Grzenkowicz przenosi seminarium licencjackie dla 6. semestru z dnia 24.03.2015 (wtorek) na dzień 31.03.2015 (wtorek).

    Zajęcia z sali 231 przeniesione do 144
    20.03.2015 14:58:16

    Wszystkie zajęcia, które były zaplanowane w dniach 20–22.03.2015 r. w sali 231 GG są przeniesione do sali 144 GG. Za zmiany przepraszamy.

    Konsultacje ws. prac dyplomowych u dr Agnieszki Tomczak
    20.03.2015 10:39:41

    Terminy konsultacji w sprawie prac dyplomowych na specjalizacji FiB dla II roku studiów magisterskich niestacjonarnych u dr Agnieszki Tomczak:
    • 20.03.2015, godz. 16.30-18.00, pok. 229A GG
    • 24.04.2015, godz. 16.30-18.00, pok. 229A GG
    • 29.05.2015, godz. 16.30-18.00, pok. 229A GG
    • 12.06.2015, godz. 16.30-18.00, pok. 229A GG

    Zmiana planu zajęć na zjazd w dniach 20–22.03.2015 dla II roku mgr nst
    20.03.2015 10:22:06

    Nastąpiły zmiany w planie zajęć dla studentów II roku studiów magisterskich niestacjonarnych na najbliższy zjazd, czyli 20–22 marca 2015 r. Bardzo prosimy o zapoznanie się ze zmianami (szczegóły na planie zajęć). Za zmiany przepraszamy.

    Seminaria dyplomowe
    19.03.2015 10:08:28

    Sale na seminaria dyplomowe na II roku studiów I stopnia oraz na I roku studiów II stopnia są podane w załączonym pliku oraz na planach zajęć. Uwaga! Zaszły zmiany odnośnie seminarium na studiach II stopnia niestacjonarnych.(PDF)

    Termin wpłaty czesnego
    18.03.2015 15:28:42

    Przed pierwszym zjazdem w semestrze letnim 2014/2015 upłynął termin wpłaty czesnego za ten semestr. Tytuł wpłaty należy opisać, jak w przykładzie na stronie WAiNS - Opłaty i konta bankowe.

    Zmiana sali w dniu 18.03.2015
    17.03.2015 16:00:44

    Wykład z Prawa cywilnego z dr C. Woźniakiem dla I roku studiów licencjackich w dniu 18.03.2015 w godz. 08.15-10.00 zostaje przeniesiony do sali 306 GG. Wykład w godz. 10.15-12.00 zostaje bez zmian – w sali 231 GG.

    Odwołane zajęcia w dniu 17.03.2015
    17.03.2015 08:15:48

    W dniu 17.03.2015 (worek) odwołane są konsultacje oraz zajęcia obieralne z Socjologii wsi z dr S. Michalską dla studentów III roku licencjatu. Termin odrobienia zajęć zostanie podany później.

    Seminaria dyplomowe
    16.03.2015 16:26:54

    W załączeniu seminaria dyplomowe, jakie zostały utworzone na poszczególnych trybach i stopniach studiów. Przy każdym seminarium są podane informacje dotyczące terminu tego seminarium.(CLI)

    Seminaria dyplomowe dla studiów I stopnia niestacjonarnych zostaną podane w terminie późniejszym, gdyż nie wszyscy studenci zapisali się do kierujących pracami dyplomowymi. Każdy student studiów I stopnia niestacjonarnych musi przesłać podanie ws. wyboru promotora (2306), jeśli tego nie zrobił w II turze. Podania składane podczas I tury nie są brane pod uwagę.

    Studenci studiów II stopnia, którzy zapisali się do promotora swojej pracy licencjackiej, są zobowiązani złożyć podania z prośbą o zgodę na prowadzenie pracy magisterskiej przez tego samego promotora wraz z uzasadnieniem do Prodziekana ds. dydaktyki i nauczania, odpowiednio: studia stacjonarne do dr Agnieszki Tomczak i niestacjonarne, do dr Cezarego Woźniaka.

    Odwołane zajęcia w dniu 13.03.2015
    12.03.2015 15:15:47

    W dniu 13.03.2015 (piątek) odwołany jest wykład z Makroekonomii z prof. L. Jasińskim dla studentów I roku licencjatu (ciąg I). Wykład będzie odrobiony w dniu 18.03.2015 (środa) w godz. 16.15-18.00, sala 208 GG.

    Odwołane zajęcia w dniu 12.03.2015
    12.03.2015 11:51:47

    W dniu 12.03.2015 (czwartek) odwołane są zajęcia obieralne z przedmiotu E-Administracja z dr inż. Krzysztofem Urbaniakiem dla studentów I roku studiów magisterskich. Termin odrobienia zajęć zostanie podany na stronie dziekanatu w najbliższych dniach.

    Zmiana sal – I i II rok lic.
    11.03.2015 15:49:59

    Nastąpiła zamiana sal na zajęcia:
    • ćwiczenia z Ustroju samorządu terytorialnego z dr M. Zakrzewską dla I roku lic., grupa 4 w czwartki w godz. 10.15-12.00 będą odbywały się w sali 425A GG;
    • zajęcia obieralne z Prawa podatkowego z dr E. Kotowską dla II roku lic. w czwartki w godz. 10.15-12.00 będą odbywały się w sali 426 GG.

    Odwołane zajęcia w dniu 12.03.2015
    11.03.2015 15:29:22

    W dniu 12.03.2015 (czwartek) odwołane są ćwiczenia z Technik negocjacji i mediacji z mgr K. Kliszczyńskim dla studentów III roku licencjatu (grupa 7 BN).

    Seminarium dyplomowe z doc. dr M. Kisilowskim i dr M. Stawicką w dniu 12.03.2015
    11.03.2015 15:25:14

    W dniu 12.03.2015 (czwartek) seminarium dyplomowe z doc. dr M. Kisilowskim i dr M. Stawicką dla studentów II roku magisterskiego prowadzi tylko dr M. Stawicka (doc. dr M. Kisilowskiego nie będzie).

    Odwołane zajęcia w dniu 12.03.2015
    11.03.2015 15:22:23

    W dniu 12.03.2015 (czwartek) odwołany jest wykład z Nauki o administracji z doc. dr M. Kisilowskim dla studentów I roku licencjatu (ciąg II).

    Odwołane zajęcia w dniu 12.03.2015
    11.03.2015 15:20:45

    W dniu 12.03.2015 (czwartek) odwołane są zajęcia obieralne z Zarządzania ryzykiem z mgr M. Staniszewskim dla studentów I roku magisterskiego.

    Zapisy do kierujących pracą dyplomową – II tura – listy przyjętych
    09.03.2015 15:53:44

    W załączeniu znajdują się listy studentów przyjętych do kierujących pracą dyplomową w trakcie II tury. Listy ułożone są według nazwiska kierującego pracą dyplomową. Odwołania ws. wyboru kierującego pracą dyplomową będą rozpatrzone najpóźniej do 13.03.2015 r. Informacje nt. seminariów, czyli od kiedy się rozpoczną i terminy tych seminariów, zostaną podane najpóźniej do 13.03.2015 r.(CLI)

    Studenci o nr albumów 231917, 272617 proszeni są o zgłoszenie się do Prodziekana dr Cezarego Woźniaka na konsultacje ws. wyboru kierującego pracą dyplomową; u promotorów wskazanych przez ww. studentów nie ma już miejsc.

    Przyjęcia p. Pauliny Czeredys
    05.03.2015 16:02:16

    Zmiany godzin przyjęć w dniach 10–11.03.2015:
    • dn. 10.03.2015 w związku z wydarzeniem Rozlicz swój PIT na WAiNS przyjęcia są odwołane,
    • dn. 11.03.2015 przyjęcia 14:30-16:00.
    Za zmiany przepraszamy.

    Odwołane zajęcia w dniu 05.03.2015
    05.03.2015 09:53:44

    W dniu 05.03.2015 (czwartek) odwołane są zajęcia obieralne z Zarządzania finansami w jednostkach administracji publicznej z dr M. Borowik dla studentów II roku magisterskiego.

    Przedmiot obieralny filozoficzny awansem – I rok mgr
    04.03.2015 13:07:31

    Przedmioty obieralne filozoficzne awansem dla studentów I roku studiów II stopnia stacjonarnych zostają uruchomione. Poniżej listy studentów zapisanych.
    • Czytanie miasta (Wstęp do filozofii miasta), doc. dr Krystyna Gutowska
      termin zajęć: czwartek, godz. 18.15-20.00, sala 426 GG(PDF)
    • Wielkie religie świata, dr Lech Stachurski
      termin zajęć: czwartek, godz. 18.15-20.00, sala 308 GG(PDF)
    Wszyscy, którzy przesłali zgłoszenia, zostali przyjęci.

    Zapisy do kierujących pracą dyplomową – studia I stopnia niestacjonarne II tura
    04.03.2015 06:49:58

    Wszyscy studenci studiów I stopnia niestacjonarnych muszą ponownie złożyć podanie ws. wyboru kierującego pracą dyplomową (DOC). Podanie należy wypełnić i przesłać jako załącznik w formie elektronicznej na adres m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl w terminie 04–05.03.2015. Każdy student będzie zobowiązany uzupełnić w terminie późniejszym podpis na podaniu, w dziekanacie u p. Marty Strzemiecznej. Poniżej znajduje się lista wykładowców, do których można się zapisywać.
    • Lista promotorów - studia niestacjonarne I stopnia(PDF)

    Zapisy do kierujących pracą dyplomową – II tura
    04.03.2015 06:49:41

    Poniżej znajduje się lista studentów nie zapisanych do żadnego kierującego pracą dyplomową z powodu braku miejsc u wybranych osób.
    • Lista studentów nie zapisanych - studia stacjonarne I stopnia (PDF)
    • Lista studentów nie zapisanych - studia stacjonarne II stopnia(PDF)
    • Lista studentów nie zapisanych - studia niestacjonarne II stopnia(PDF)
    Wskazane osoby muszą ponownie złożyć podanie ws. wyboru kierującego pracą dyplomową (DOC). Podanie należy wypełnić i przesłać jako załącznik w formie elektronicznej na adres m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl w terminie 04–05.03.2015. Każdy student będzie zobowiązany uzupełnić w terminie późniejszym podpis na podaniu, w dziekanacie u p. Marty Strzemiecznej. Poniżej znajduje się lista wykładowców, u których są wolne miejsca z podziałem na tryb i stopień studiów.
    • Lista promotorów - wolne miejsca - studia stacjonarne I stopnia(PDF)
    • Lista promotorów - wolne miejsca - studia stacjonarne II stopnia(PDF)
    • Lista promotorów - wolne miejsca - studia niestacjonarne II stopnia(PDF)

    Przyjęcia p. Pauliny Czeredys
    02.03.2015 15:55:41

    W dniu 4 marca 2015 (śr) odwołane są przyjęcia studentów u p. Pauliny Czeredys. Za zmiany przepraszamy.

    Listy osób zapisanych do kierujących pracą dyplomową
    02.03.2015 12:48:01

    W załączeniu znajdują się listy studentów przyjętych do kierujących pracą dyplomową. Listy ułożone są według nazwiska kierującego pracą dyplomową. (CLI)

    Odwołane zajęcia w dniu 05.03.2015
    02.03.2015 12:47:53

    W dniu 05.03.2015 (czwartek) odwołany jest wykład z Prawno-administracyjnych podstaw inwestycji budowlanych z dr M. Zakrzewską dla studentów I roku magisterskich (ciąg I).

    Odwołane zajęcia w dniu 05.03.2015
    02.03.2015 12:45:39

    W dniu 05.03.2015 (czwartek) odwołane są ćwiczenia z Ustroju samorządu terytorialnego dla grupy 3 i 4 (rok I lic.)

    Uwagi prosimy kierować do mgr Marty Strzemiecznej, m.strzemieczna@ans.pw.edu.pl.